Zwroty i reklamacje

JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU?

1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, który nie był używany, posiada oryginalne opakowanie oraz komplet wszystkich metek.

2. Zwracany towar należy odesłać na wskazany poniżej adres wraz z formularzem zwrotu. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatów oraz za pobraniem. 

Formularz zwrotu powinien zawierać:

- Imię i nazwisko Kupującego, 

- Adres Kupującego, 

- Dane kontaktowe Kupującego (adres, nr telefonu, adres e-mail),

- Numer zamówienia oraz datę amówienia,

- Nazwę towaru oraz ewentualny powód zwrotu, 

- Nr rachunku bankowego na który mają zostać przelane środki, 

Można również skorzystać z gotowego formularza zwrotu poniżej: 

FORMULARZ ZWROTU

3. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki dokonamy zwrotu środków. 

 

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

1. W ciągu 2 lat od daty zakupu towaru możesz dokonać zgłoszenia reklamacyjnego. 

2. Reklamowane towary należy odesłać wraz z formularzem reklamacyjnym na adres podany poniżej. 

Formularz reklamacji powinien zawierać: 

- Imię i nazwisko Kupującego, 

- Adres Kupującego, 

- Dane kontaktowe Kupującego (adres, nr telefonu, adres e-mail),

- Numer zamówienia oraz datę zamówienia,

- Nazwę towaru oraz opis wady, okoliczności jej powstania bądź jej zauważenia, 

- Nr rachunku bankowego na który mają zostać przelane środki.

Można również skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego poniżej:

FORMULARZ REKLAMACJI

 

Zwrotów płatności za zakupione towary:

Sprzedająca dokonuje zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności, który wybrał Kupujący.


W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

W przypadku pytań dotyczących zwrotu towaru bądź jego reklamacji prosimy o kontakt:

  • telefonicznie: tel. +48 733 913 034

Do Państwa dyspozycji jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

 

Uprzejmie informujemy, iż koszty zwrotu towaru (zgłoszenia reklamacyjnego) ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych do paczkomatów oraz za pobraniem. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl